Powered By Blogger

marți, 1 iunie 2010

Orez primavaratic cu ficatei prajiti



O alta mancare rapida si buna.
Colindand azi prin market,am zarit ficatei de pui refrigerati .Nu erau ficatei din aia inghesuiti in punga si asfixiati de gheata,care o data decongelati se transforma intr-o masa amorfa.
Erau din cei asezati frumos pe tavita intr-un singur strat.
Instantaneu,i-am vizualizat in tigaie,asa ca am cumparat.
Reclama e sufletul comertului iar promotia e cireasa de pe tort.
Trecand cu carutul spre casa,mi s-a lipit de mana,un vin,care trona
intr-o stiva imensa pe capat de raft. Toscana a fost cuvantul magic care m-a determinat sa-l pun in cos.
Ce sa zic ?Nu m-a dat pe spate,dar pentru o mancare rapida,facuta in
10 minute si mancata tot in 10,nu puteam sa cer mai mult.
Raport calitate -pret,just.Culoare buna,aroma buna,usor taninos,si foarte sec.
Iata-l :

Ajunsa acasa cu prada,am spalat ficatul sub jet rapid de apa,l-am scurs si l-am uscat cu un servet apoi l-am sarat si piperat.
Am fiert orezul alb,cu bob lunguiet,cat scria pe punga.
Am taiat 3 cepe verzi si le-am prajit usor in ulei.Cand casa s-a umplut de miros,am aruncat in tigaie orezul fiert si bine scurs.Un praf de sare,unul de piper si o mana buna de marar verde.
Procedura a tinut fix 10 minute.
Intre timp,am aruncat si ficateii intr-o tava cu ulei incins si i-am lasat 5 minute pe o parte si 5 pe alta,pana s-au rumenit frumos.
La final,in farfurie,rosii taiate ,orezul,ficateii si...sosul tabasco,un pahar de vin si....
Pofta buna !





7 comentarii:

Olgutza spunea...

Saru'mana pentru masa!!!
Am savurat totul din priviri.. extraordinar arata :)

Mrs. Green Foot spunea...

Imi plac mult, mult ficateii. Asa ca ma autoinvit cu nerusinare la urmatoarea portie de orez primavaratic cu ficatei prajiti.

PS: Eu aduc vinul :D

pansy spunea...

n-am folsit marar la orez dar cred ca e de bine !de aratat arata fain !

Lia spunea...

Olgutza,
Sa-ti fie de bine ! :)

Lia spunea...

Piciorus,
Nu stiu unde locuiesti,daca stai departe sau aproape,dar eu te invit cu drag.

Lia spunea...

Pansy,

Eu mor dupa marar.L-as pune si in
frisca :)
O fi continand ceva amfetamine ca eu sant addicted.
Unde mai pui ca ma autoservesc din gradina.

Zazuza spunea...

delicios blog! la multi ani - eh, mai cu intarziere - si la multe retete incantatoare!

Trimiteți un comentariu

Related Posts with Thumbnails