Powered By Blogger

marți, 7 decembrie 2010

Placintele Laurei


Eu sunt mare iubitoare si mancatoare de placinte dupa cum stiti.
Cine se indoieste,poate sa vada Placintele mele cretze de aici .
Asa ca nici o reteta de placinte nu poate sa ma lase rece,mai ales daca e noua pentru mine.
Dar mai pofticios decat mine e Omul meu. :)
De cand cu blogul,mai navigheaza si el prin casutele fetelor si pe ce i  s-au oprit ochii ?Si pe ce i s-a pus pata ?
Pe Placintele Laurei.
Laura Adamache.
Asa ca ieri am primit ultimatum.
Sclavul meu culinar s-a rasculat si a zis :

- Tot anul manac doar ce vrei tu.Mai nou nu pot manca daca nu-i fotografiat.
Acum vreau placinte.
- De care tati ?
- De astea !

-Ok.am raspuns eu supusa,(  hi,hi :)  )mai ales ca aluatul cu untura ma intriga.
Am vrut sa vad ce textura primesc,cum se prajesc si cum se mananca .
Asadar le-am facut.
Scuzati va rog calitatea pozelor blitzate,grabite,dar foamea era mare si placintele sunt bune calde.
Iar "stapanul" nu mai avea rabdare. 

Asta e productia :

Au iesit 5 bucati .
Cand le-am portionat,inainte de a le intinde aveau 145 g/una.
Eu le-am facut dintr-o bucata .


Aici sectiunea



Le-am umplut cu branza feta amestecata cu branza de burduf si marar.

Feta le face catifelate,iar branza de burduf se intinde ca firul de paianjen.




Concluzia ?

S-au mancat pe nerasuflate.
Calde sunt mortale.
Cum sunt reci ?
Nu stiu ca nu au mai apucat.

Laura sarumana pentru reteta.

Seara buna si : La placinte inainte !

8 comentarii:

Momo spunea...

sunt bune si reci !dar rar ajung in faza asta...frumoase ti-au iesit!

Lia spunea...

Alison,

Te cred.
Data viitoare fac mai multe.
Sa stii ca au iesit pufoase, si aerate .
Ce mai se topesc in gura.

Elena Toma spunea...

Hi, hi, hi am facut si eu! Le-am vazut la Laura si... nu numai eu. Fiul meu le-a vazut si a zis raspicat: din astea vreau si eu! Si n-am avut de ales, numai ca i-am facut si una dulce. Sunt pufoase, aerate si nu apuca sa ajunga reci neam.

felis spunea...

Foarte bine ti-au iesit... si te inteleg... :d ... si eu am un mancator de placinte... si am patit la fel.... "vreau placinta asta!" ... cunosc expresia... Trebuie sa incerc si eu aceasta reteta...

LauraAdamache spunea...

Vai de mine Lia, ce minuni de placinte ai facut!! Sa va fie de bine.
Superba povestioara, superbe placintele, si de poze nu mai vorbesc, ca deja mor de pofta si e 12 noaptea!!
Pup si multumesc ca le-ai incercat!!

Lia spunea...

Da Elena,
Sunt pufoase,aerate si degraba terminate. :)
Practic se evapora.
Hi,hi!

Lia spunea...

Da Felis incearc-o neaparat.

Lia spunea...

Laura,

Placintle sunt fara cusur.
Si nu credeam ca sunt asa bune.
Mi-a fost frica sa nu iasa prea "uleiose" pentru gustul meu.
Dar nici vorba.

Trimiteți un comentariu

Related Posts with Thumbnails